Aronson E., Wilson T.D., Akert R.M., Psychologia społeczna. Serce i umysł, Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań 1997.
Bartczak K., Barańska A., Tendencje rozwojowe na rynku usług spedycyjnych w Polsce, „Logistyka” 2016, nr 4.
Budzyńska-Daca A., Modrzejewska E., Retoryka negocjacji. Scenariusze, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2018.
Fischer R., Ury W., Patton B., Dochodząc do TAK. Negocjacje bez poddawania się, tłum. R.A. Rządca, PWE, Warszawa 2009.
Frączek A., Komunikacja interpersonalna, „Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość”, t. IX, Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna, Gdańsk 2012.
Goban-Klass T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
Kałążna-Drewińska U., Negocjacje w biznesie. Kluczowe problemy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2006.
Kowalczyk E., Doskonałość w negocjacjach – kompetencja (nie)pożądana, [w:] G. Bełz, E. Głuszek (red.), Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Management Forum 3, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2014.
Kowalczyk E., Kompetencje negocjacyjne jako warunek skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, [w:] J. Skalik, J. Kacała (red.), Zmiana warunkiem sukcesu. Współczesne uwarunkowania i metody wspomagania procesu zarządzania zmianami, WUE, Wrocław 2013.
Kozina A., Kompetencje negocjacyjne przedsiębiorcy, „Problemy zarządzania” 2014, vol. 15, nr 1(65).
Kozina A., Ocena kompetencji negocjacyjnych (model teoretyczny i studium przypadku), „Nauki o zarządzaniu” 2015, nr 1(22).
Kozina A., Podejścia do badań w negocjacjach, „Nauki o zarządzaniu” 2016, nr 3(28).
Kozina A., Ocena kompetencji negocjacyjnych (model teoretyczny i studium przypadku), „Nauki o zarządzaniu” 2015, nr 1(22).
Lewicki R.J., Saunders D.M., Barry B., Minton J.W., Zasady negocjacji. Kompendium wiedzy dla trenerów i menedżerów, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005.
Nęcki Z., Negocjacje w Biznesie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2005.
Spik A., Perspektywa psychologiczna w zarządzaniu, [w:] K. Klincewicz (red.), Zarządzanie, organizacje i organizowanie – przegląd perspektyw teoretycznych, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2016.
Woś K., Rola mediacji i negocjacji w rozwiązywaniu konflikt, [w:] A. Stefańska, A. Konocińska, E. Kwiatkowska (red.), Konflikt – Negocjacje – Kultura – Komunikacja. Psychospołeczne uwarunkowania i aplikacje, Wydawnictwo Adam Marszałek, UMCS, Toruń 2014.
Zaraziński G., Media i komunikacja. Wprowadzenie, Sprint, Siedlce 2006.
https://lexlege.pl/kc/art-794/.
https://sjp.pwn.pl/sjp/negocjacje;2487962.html.
https://sjp.pwn.pl/slowniki/postawa.html.
Transport przyszłości. Raport o perspektywach rozwoju transportu drogowego w Polsce w latach 2020–2030, https://www.pwc.pl/pl/publikacje/2019/transport-przyszlosci-perspektywy-rozwoju-transportu-drogowego-w-polsce-2020-2030.html.
Rostkowski T., Zarządzanie kompetencjami jako przyszłość zzl w Polsce, https://www.ipiss.com.pl/wp-content/uploads/downloads/2012/03/5rostkowski.pdf.